Jak to má Magic-Color s podnikáním

 Zkusila jsem, vyplnila dotazník a tento výsledek mi přišel:

Čarodějka

Čarodějky byznys umí. Mají to celý pěkně srovnaný, dělají v dobře placeném oboru, administrativní záležitosti jim nedělají problémy. Když náhodou něco neví, tak si to lehce zjistí. Nebo za to někomu zaplatí. No big deal.

Čarodějky do podnikání vstoupily na základě rozumové úvahy. Prostě jim to přišlo jako nejlepší řešení pro danou chvíli (obvykle malé děti, nutnost dojíždění). Zrovna tak úspěšné by byly v zaměstnání.

Svůj obor podnikání si vybraly, protože jim to jde snadno, vcelku je to baví a jsou za to slušné peníze. Tedy žádné velké nadšení a vášeň, ale stabilní pohoda. Typicky účetní, copywriterky, konzultantky, webařky.

V čem je problém?

Pokud chce čarodějka dosáhnout mimořádných výsledků, ať už si chce pošimrat ego nebo vydělat balík, tak narazí na hranici. Čarodějky podnikají hlavou, takže následují prověřené postupy. Chybí vášeň a odvaha riskovat. Tak se dá dosáhnout slušných výsledků, ale už ne mimořádných.

Což čarodějkám obvykle nevadí, nejsou vláčené ambicemi.

Čarodějky a peníze?

Asi tušíte, že dobrý. Trochu manželství z rozumu. Peníze přicházejí stabilně, každý měsíc podobná částka. V průběhu podnikání se příjem zvyšuje, jako logický důsledek zlepšování kvality a efektivity práce.

Peníze si k čarodějkám chodí odpočinout. Čarodějky peníze vnímají jako nástroj, díky kterému si zajišťují kvalitní život. Žádná velká láska, nenávist, očekávání, bez tlaku na výkon.

Publikováno v: Magic-Color

Zanechat komentář